להוביל משרד? עם חברה מקצועית ומיומנת
העברה של תכולת משרד זו משימה מורכבת שדורשת הרבה ידע מקצועי לא פחות מהובלת דירה. וזאת בגין העובדה שמדובר על תכולה רבה ורגישה להובלה.
לא פעם מחליפים משרים את כתובתם. כאשר מבצעים שינוי כזה יהיה צורך להעביר כמובן גם את התכולה של המשרד. תכולה של משרד עשויה להיות רבה וכבדה עד מאוד. היא כוללת ציוד משרדי רב – החל ממחשבים וחומרה מסוגים שונים, המשך בריהוט שמשמש את עובדי המשרד ואת הלקוחות, וכלה בפריטים קטנים שמשמשים את העובדים במטבחון. כדי להעביר את כל התכולה הזו בהצלחה חשוב לשכור שירות של הובלות משרדים. חברת הובלות מקצועית בתחום תציע שירות הולם ותאפשר לכם לשנע את התכולה אל היעד בבטיחות וביעילות רבה.
הובלות משרדים – כיצד בוחרים?
צריכים לשכור שירות של הובלות משרדים? חברת אלפא מציעה שירות הובלות ואחסנה מקצועי שנועד לענות על הצורך שלכם ולאפשר לכם לשנע את התכולה במקצועיות ובבטיחות רבה. כך שתוכלו לשוב עד מהרה לשגרת הפעילות של המשרד שלכם בלי לבזבז זמן יקר על המעבר.
שלב ראשון – אריזה
השלב הראשון בתהליך ההעברה הוא שלב האריזה. מדובר על שלב בו יש לארוז את כל התכולה. שלב זה כולל ניתוק מכשירי החשמל והמחשבים, אריזתם באריזות מגנות שישמרו על החומרה ויגנו מפני מכות ונזקים בדרכים. כמו כן כולל שלב זה פירוק מקצועי של הרהיטים כך שאפשר יהיה להעביר אותם בבטחה אל הכתובת הבאה שלכם.
שלב שני – העמסה
לאחר שכל התכולה ארוזה ומפורקת ניתן להעמיס אותה על המשאית או על רכב ההובלות. כמובן שבהתאם לכמות המוצרים ולנפח שלהם יהיה צורך להזמין רכב הובלות מתאים בגודלו. העמסת התכולה תיעשה בשימת לב רבה ובזהירות רבה כדי למנוע נזקים ומכות שעשויות לפגוע בתכולה.
שלב שלישי – יוצאים לדרך
כעת יוצאים לדרך. יש לוודא כי כל התכולה מונחת בצורה יציבה ברכב והמוצרים השבירים מקובעים היטב כדי שהם לא יתנפצו בדרך.
שלב רביעי – פורקים סחורה
מגיעים אל היעד ופורקים את הסחורה. התכולה תפורק באחריות רבה ותוכנס אל המשרד בשימת לב ובאחריות מקסימלית.